Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Postacie w Wastelands 2 będą posiadały własne osobowości, przekonania i uprzedzenia
Wasteland 2 to jedna z najważniejszych nadchodzących premier RPG tego roku. Wypuszczane regularnie informacje sugerują, że gra ma spore szanse spełnić większość pokładanych w niej nadziei. W wywiadzie z serwisem Rock Paper Shotgun twórcy zdradzili nowe konkrety na temat zachowania bohaterów niezależnych i to, co planują, robi spore wrażenie.

Okazuje się, że spotykane w świecie gry postacie nie będą jedynie słupami ogłoszeniowymi służącymi do zdobywania informacji i aktywacji zadań. Zamiast tego ich sposób traktowania drużyny gracza będzie zależał od tożsamości jej członków, ich płci, historii oraz wyglądu. Wszystko to wpłynie na wypowiadane kwestie oraz akcje napotkanych postaci. Twórcy chcą, aby stworzony świat zamieszkiwali ludzie z krwi i kości, z własnymi osobowościami, przekonaniami oraz uprzedzeniami. Przykładowo, jednemu z napotkanych handlarzy może bardzo przypaść do gustu drużyna złożona wyłącznie z kobiet, podczas gdy inny zareaguje na to seksistowskimi komentarzami. Pierwszy nich podzieli się dodatkowymi informacjami, podczas gdy drugi podniesie nam ceny towarów.

Wszystko to ma dać nam świat pełen prawdziwych indywidualności, w których nawet w jednej społeczności znajdziemy ludzi o różnych charakterach. Jednocześnie te stosunki rozciągnięte zostaną również na całe frakcje. Wasteland 2 posiadać ma bogatą historię wydarzeń przed rozpoczęciem kampanii i ukształtują one stosunki między poszczególnymi grupami. Oczywiście, potem wiele z nich ulegnie zmianie na skutek działań graczy.

Autorzy jednocześnie obiecują, że w Wasteland 2 otrzymamy olbrzymią swobodę wyboru dróg realizacji celów. Aby nie ograniczać tej wolności cała gra projektowana jest tak, by uniknąć sytuacji, gdzie jedna konkretna ścieżka jest wyraźnie bardziej korzystna pod względem mechanizmów rozgrywki niż inne i tym samym gracze podejmują decyzję bazując na rachunku zysków i strat, a nie na podstawie charakterów swoich postaci.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
Klemens
2013-08-11 15:27:37
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow